E!

كلام يهز القلب

Posted on: August 12, 2008

خليكي جنبي افتكري قلبي انسي عذابي وقسوتي وهاتي قلبك في حضن قلبي نسيه عذابي ووحدتي ده العمر مهما علينا مر دة مش مهم مين السبب في عذاب جراحنا وتعب قلوبنا تفضل جراحنا للابد لو حتي قلي كلمه بحبك خلاص حبيبي نسيت انا كل العذاب اه واجراح اه من حياتي تعبت انا ليه البعاد بيكون نهايه في كل كلمه بقولها انا ان كان بحب ولا بزعله تروح تقول دة حقي انا حقي عليك ازعل تقلي خلاص حبيبي بلاش كدة اتقل عليك واروح واقولك خلاص حبيبي سامح بقه تفضل تخاصم ليه تباعد والنهايه تكون هنا تجرح في قلبي واموت واخبي لو عدي يوم مبحبها

————————————————————————————

مش قادر ابعد عنك حبيبي كفايه خصام مش قادر انسي حبك في قلبي ده ولا حرام حبيتك انته وازاي مش اقدر انا انسي حبي ولا حتي افكر اه ومهما كان انا قلبي عايش عايش عشان حبك في قلبي يا حبيبي فكر الاسوة ديه ملهاش مكان في حبك ليه حبي اللي كان ايام زمان يحوش دموعه لتجرح فيه صورتك في قلبي وعايش بيها بحلم كتير انا افكر فيها لو حتي تضحك او يوم تسلم امسح دموعي انا واجري عليها

————————————————————————————–

كلمه وادعنا يا حبيبي اه واشتيقنا اه من لهيبي ليه كانت بادينا ايامنا علينا راح حلم السنين ضاعت من ايدينا ضاعت من عنينا واحنا المجروحين فجاه لقتني عايش لق ده انا مش عايش قلبي يكون حزين وانا مقدرش اعيش وحبك دة مفيش لمين هيكون هواك حبنا ده ايه حبنا ده ايه ايه غيرو واتغير ليه اتغير ليه فجاه اخسره

كتب بواسطة

حسام

HOSSAMDESINGER@YAHOO.com

19 Responses to "كلام يهز القلب"

هايل حسام ديما الى المام و الى الاحسن بالتوفيق ان شاء الله
فى ناس فى الحب يخونوك و ناس فى العشق ينسوك وفى ناس فى الصداقه يتمنوك

i wanna thank my audience and my friends so i wish to have a high friend ship with all people who are visiting this site and its so honest to me to hear words like what you typed shagan
Thank you so much
you are so kind
i wish that all my articles become suitable for all needs about emotion and love
and i wanna thank ahmad ehab to create something like that for us

صباح الفل و الياسمين على اجمل عيون منورين يحرصهم و يرعاهم ربى
الى التفوق و التقدم دايما

يا جماعه سوري النهارده الحقيقه مش هكون اونلين النهارده بس انا متاح علي الفون مش موجود اون لين النهارده
بسبب ظروف بس
شكرا لسعه صدركم
hossam moghazy

لحظات نشعر فيها أن الدنيا ضيقة
عندما تنهار الجدران والسقوف فوق رؤوسنا
تلك اللحظات التي اشعر فيها أنني وحيدة
وكأنني خلقت لوحدي في هذا العالم
لا أرى … لا أسمع …
أصرخ فيرتطم صوتي بالجدران ويعود لي خائبا
استغيث .. .. لكن لا مجيب

شكرا حسام بجد عجز العقل عن التفكير و اللسان عن التعبير ولكن لم يعجز القلب عن التمنى الاحسن و الافضل لك شكرا

حسام ادخل فى الطالبات

انا موجزده الاميل من الساعه 9 انت فين

انا كتب حاجه فى الطالبات ياريت لو تشوفها

عن علمكم جرح الناس بيخلص قوام وبيمر فعلا وجرح الخبيب يستنى طول العمر وعمرة ما يتنسى والمراة لا تنسى اول رجل خانها وباعها بسهولة والرجل لا ينسى اول مراة احبها وانا عندى كلام كتير قوى بس بيتهيقلى ما ينفعش اقولة هنا

بس الكلام دة جميل واكيد من انسانة انجرحت

انا بتكلم عن تعليق هاجر بس بجد هو ممكن الحاجات اللي اللي بتتكلم فيها ديه محدش بينسها بس ممكن يفتكرها لما بيكون قاعد مرتاح وبيفكر في اللي فات
لكن بجد ريتم الحياه بقه سريع جدا ومش مخلي حد يفكر في اللي فات لو تفكرو تلاقو نفسكو بتقولو
انشاء الله مثلا
هعمل كذا بكرة بتقول بكرة او دلوقتي
مش هعمل كذا امبارح
ممكن نندم علي حاجة عدت بس منندمش طول العمر نغلط ونتعلم ونستفيد بجد هنبقي احسن سواء في حب او في حاجات تانيه كتير

ايه الى ممكن يخلى حد يبيع حد بسوله كده
يكون خلاص زهق منه
وجد حد احسن منه
بس ممكن يكون الزنب زنب الى اخلص
او ممكن يكون فعلا الحد ده مشغول
او بقه مش محتاج الصداقه ديه
كل شى ممكن بس بلاش نظلم حد
و ادينا بنتعلم مع الايام
اصلى احساس صعب اوى لما تحس ان حد بيتهرب منك
يا رب تطلع ظنونى غالط
سلامى لاجمل صديق يارب تكون فى احسن حال

يا جماعه انا عايز اقول ان بجد عن نفسي استحاله اني انسي حد صديقي سواء ولد ا
وبالنسبه لعلاقه الصداقه بين الاولاد والبنات ممكن تكون في الاول علاقه صداقه قويه تنتهي بحب وجواز وممكن علاقه قوية من الصداقه ومتنتهيش ويكونو اتجوزو بمعني كل واحد شاف حياتو ساعتاه اما انهم يعرف يتصاحبو هما وعائلتهم او بجد هتكون توقيت فراق

عجيب أمرك يا ابن آدم يؤذن في أذنك عندما تولد بلا صلاة
ويصلى عليك عندما تموت بلا أذان
وكأن وقتك ما بين الأذان والصلاة
فكم هي قصيرة هذه الحياة
فلا تمضي هذه الحياة بما لا ينفع
أخي وأختي من يتق الله يجعل له مخرجا ويرزقه من حيث لا يحتسب
مع كل المودة والحب

كلام احمد كويس وبجد لا تعليق

كلام حساااااام عجبني اوي اوي وو احمد و كل البنات
بس انا كان لية تعليق صغير اوي
يا جماعة اللي باع بالرخيص و نسي مش ممكن يشتري تاني
وكل انسان ربنا لما بيبتلية في حد قريب منه اوي بيكون الابتلاء علي قد مقدرة كل انسان
عشان كدة محدش يحس بالضعف والهوان بعد الفراق لانك جواك قوة تقدر بيها تتخطي اي ازمات
و ربنا بفرحنا كلنا ان شاء الله

ضاع الحب مجرد ان رايتة يخون الحب المخلص لة ويغدربالقلب الذى امن لة ويكسر حلم اليالى ويمزق القلب ويرمى بة فى كل مكانا وهومدمر اشلاء واشلاء عندما وجدتة فى نفس المكان فى حضن وحدة غيرى تمتلكةمثلما امتلكة انا ولكن لن اقول غير كلمة بسيطة تحمل معانى كبيرة وحياة من خلق البرية من عدم لتندم حبيبى عليا اشد الندم بعد الخيانة يموت الحب والقلب معا الى الابد مالكة العذاب

بالنسبه لسلمه والله انا مبسوط انها فاقت من اللي هيه فيه لاني بجد كنت زعن من الحاله اللي وصلتلها ويارب بجد اسمع عنها اخبار جديده دايما واخبار كويسه وكل يوم من الاحسن للاحسن اما بالنسبه لمالكه العذاب ياريت بلاش اكتئاب وزي مقولت بجد انا مش عارف ديه حاله ولا اشعار ولا ايه بالظبط بس اللي اعرفه ان لو حد حب بجد عمرة ميخون يعني علي سبيل المثال ناس اعرفهم مخهم صغير شويه هو واحد وواحده بس البنت دمغها غريبه جدا رغم انها كويسه ما علينا انا نفسي افهم بس مالكه العذاب عايذه توصل ان حبيبها خانها ولا هيه حاسه بحاجه غريبه يعني انا مش فاهم
برجاء الافاده
Hossamdesinger@yahoo.com

Leave a Reply

August 2008
S S M T W T F
« Jul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Categories

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

